Markkula 7.3
Kirjoitettu: 01 Maaliskuu 2010 07:26 PM   [ Ohita ]
Kuutti
Rank
Viestejä  3
Liittyneet  2009-07-06

Ensi viikonloppuna Markkulan leirikeskuksessa Haminassa on kahden palokunnan nuorisoleiri. Leiri kestää lauantaista sunnuntai- puoleenpäivään. Ajatuksena on kertoa lyhyesti nuorille myös sukelluksesta harrastuksena ja jos kiinnostaa niin sunnuntai- aamupäivänä on mahdollisuus sukeltaa Markkulassa(ilmeisesti paikka on muulloinkin vapaa mennä). Pientä kiinnostusta oli jo ilmassa jossain vaiheessa. Eli samalla nuoret näkisivät käytännössä sukellusta talvisissa oloissa. Kohteena mulla ei oo tietoa Markkulasta, mutta ilmeisesti avannon ympäristö on matalaa mutapohjaa. Saunomismahdollisuus. Kellonaika voisi olla noin klo 10 tienoilla.
t. Jaakko Hämeenniemi
040 762 1269

Profiili

Kirjoitettu: 02 Maaliskuu 2010 03:54 PM   [ Ohita ]   [ # 1 ]
Moderaatori
RankRankRankRankRank
Viestejä  1209
Liittyneet  2007-02-17
Jaakko Hämeenniemi - 01 Maaliskuu 2010 07:26 PM

Ensi viikonloppuna Markkulan leirikeskuksessa Haminassa on kahden palokunnan nuorisoleiri. Leiri kestää lauantaista sunnuntai- puoleenpäivään. Ajatuksena on kertoa lyhyesti nuorille myös sukelluksesta harrastuksena ja jos kiinnostaa niin sunnuntai- aamupäivänä on mahdollisuus sukeltaa Markkulassa(ilmeisesti paikka on muulloinkin vapaa mennä). Pientä kiinnostusta oli jo ilmassa jossain vaiheessa. Eli samalla nuoret näkisivät käytännössä sukellusta talvisissa oloissa. Kohteena mulla ei oo tietoa Markkulasta, mutta ilmeisesti avannon ympäristö on matalaa mutapohjaa. Saunomismahdollisuus. Kellonaika voisi olla noin klo 10 tienoilla.
t. Jaakko Hämeenniemi
040 762 1269

Itse olen tuolloin Punasen meren safarilla, niinkuin muutama muukin mahdollinen sukeltelija. Mutta pari kolme vuotta sitten pidettiin viikkosukellus tässä samassa kohtaa, eli lähdettiin saunan edestä ja tehtiin järvellä lenkki. Keskellä järveä on toki pohjamutaa riittävästi mutta rannempana on kirkasta vettä ja sopivasti viettävä sorapohja. Toivottavasti löytyy sunnuntaille lähtijöitä.

Allekirjoitus 

If you snooze, you loose

Profiili

Kirjoitettu: 02 Maaliskuu 2010 04:45 PM   [ Ohita ]   [ # 2 ]
Super sukeltaja
RankRankRankRankRank
Viestejä  935
Liittyneet  2008-02-03

No me juteltiinkin jo Jaakon kanssa asiasta ja tuo mun osallistuminen on nyt siinä ja siinä mutta katsotaan…

Allekirjoitus 

Wreck Robber

Profiili

Kirjoitettu: 06 Maaliskuu 2010 02:19 PM   [ Ohita ]   [ # 3 ]
Super sukeltaja
RankRankRankRankRank
Viestejä  935
Liittyneet  2008-02-03

Joudun valitettavasti jättämään sukellustapahtuman väliin kun repesi tuo kuiviksen huppu tänään verlan sukelluksella… perk.

Allekirjoitus 

Wreck Robber

Profiili

Kirjoitettu: 07 Maaliskuu 2010 01:24 PM   [ Ohita ]   [ # 4 ]
Kuutti
Rank
Viestejä  3
Liittyneet  2009-07-06

Jees, leiri ohi ja hyvin meni, ohjelmaa oli ihan riittävästi. Joskus vois käydä testaamassa paikan, avanto on ainakin koko talven auki vesisuihkun avulla ja saunat vieressä. Kunhan saa kamat kasaan niin vaikutti ihan hyvältä ainakin pinnalta…

t. Jaakko Hämeenniemi

Profiili

‹‹ Verla la 20.2.      6.3 Verla ? ››