Annetaan sukelluskalastusmärkäpuku 175cm / 60kg (21.11.2016)
Kirjoitettu: 04 Heinäkuu 2016 02:49 PM   [ Ohita ]
Kuutti
Rank
Viestejä  15
Liittyneet  2007-10-02

EDIT:
Nyt olis ihan tosi anorektiselle laihalle äijjälle (ehkäpä n.175cm ja 60-65kg) sopiva, tosi monesta kohtaa hajonnut ja liimailtu 5mm Marean vapaasukellus/sukelluskalastuspuku tarjolla ilmaiseksi. Esim. ekan kauden lajinkokeilu-puvuksi, tai sitten talven hallitreeneihin. Neopreeni vielä notkeaa, mutta tosiaan ruokoton noiden korjausten takia. Jos kiinnostaa niin meiliä mulle. Jos ei oman seuran jäsenillä tarvetta niin lahjoitetaan TeamKampelan forumilla eteenpäin.
Mulla itelläni on mittaa 174cm x 70kg ja mulle tuo on liian tiukka.
Terv.

(Ja aiempi viestiketjun avaus kuului seuraavasti..:
Moro.

Mulla oisi ylimääräinen märkäpuku tulevalle sukelluskalastajalle. Vanha, kulunut ja liimailtu, mutta käy hyvin ensimmäisen kauden puvuksi. Osta sitten parempi, jos jatkat harrastusta.

Sopiva 174cm x 70kg äijjälle. Ehkä plus-miinus 4cm ja 4kg? Sisäpuoli paljasta neopreenia ja ulkopuolella jotain tiheämpää neopreenia. On kuivempi, lämpimämpi ja joustavampi kuin kangaspintainen laitesukelluspuku, mutta hajoaa herkemmin. Ei siten sovi laitesukelluskäyttöön.

Etsintäkuulutus: sinä sälli, joka treenasit vapaasukellusta Toni Rajan kanssa uimahallilla viime talvena (2015-16) ! Tästä sulle niin päästään kalastamaan? Tunteeko joku miehen?

h: muutama kymppi?

Profiili

Kirjoitettu: 04 Heinäkuu 2016 07:59 PM   [ Ohita ]   [ # 1 ]
Järjestelmänvalvoja
RankRankRankRankRank
Viestejä  178
Liittyneet  2015-02-16

Jaa mää vai? Siintä tais olla jotain juttua hallilla silloin talvella. No jos halvalla saa ni tottakai otan cheese

Profiili

Kirjoitettu: 04 Heinäkuu 2016 09:21 PM   [ Ohita ]   [ # 2 ]
Kuutti
Rank
Viestejä  15
Liittyneet  2007-10-02

Juuri näin. Jatketaan säätöä privaattiviesteinä.

Profiili

Kirjoitettu: 06 Heinäkuu 2016 12:38 AM   [ Ohita ]   [ # 3 ]
Moderaatori
RankRankRankRankRank
Viestejä  360
Liittyneet  2012-07-24

Onhan siinä se härski norsunkärsä p-valve?? Tolle puvulle voi löytyä muutakin kuin sukelluskäyttöä… grin cheese  rolleyes

Allekirjoitus 

Don’t ask me why I dive. Ask yourself why you don’t

Profiili

Kirjoitettu: 08 Heinäkuu 2016 12:05 PM   [ Ohita ]   [ # 4 ]
Kuutti
Rank
Viestejä  15
Liittyneet  2007-10-02

Juu juu, pissette löytyy. Mitä olisikaan puku ilman sitä, vain varjo itsestään. Tollainen puku sopii vaikka mihin roolileikkeihin, mutta tätä yksilöä on käytetty vain sukeltamiseen.

Profiili

‹‹ Heluna      Uusi interspiro välisilta ››