Hanko Diving
Kirjoitettu: 06 Huhtikuu 2015 12:32 PM   [ Ohita ]
Super sukeltaja
RankRankRankRankRank
Viestejä  233
Liittyneet  2009-01-27

Olemme varaamassa Hangon sukelluksia,16-17.5 ja mahdollisesti 11-12.7
Tuohon Toukokuun reissuun ilmot pian,Jorkka on yhteydessä Helsingin sukelluskeskukseen huomenna (7.4) siellä on melko rajoitetusti paikkoja,viikonlopun ohjelma löytyy Sukelluskeskuksen sivuilta.
Jorkan numero 0505141816

Allekirjoitus 

Mitä se mulle kuuluu,mitä mä teen.

Profiili

Kirjoitettu: 06 Huhtikuu 2015 06:30 PM   [ Ohita ]   [ # 1 ]
Super sukeltaja
RankRankRankRankRank
Viestejä  785
Liittyneet  2005-06-15

Ei pääse ainakaan aiempaan kun silloin on P1-kurssin avovedet. Onko tuosta hotelli bulevardista mitään kokemusta? Majoitus taitaa olla siellä kun majatalo on kiinni.

Profiili

Kirjoitettu: 06 Huhtikuu 2015 08:05 PM   [ Ohita ]   [ # 2 ]
Super sukeltaja
RankRankRankRankRank
Viestejä  233
Liittyneet  2009-01-27

En ole tuohon majoitus juttuun perehtynyt,edellisellä kerralla asuttiin majatalossa,oli toimiva mesta,mistä Jori luit että majatalo remontissa ja onko sekä touko-että heinäkuun reissuilla
remontissa.

Allekirjoitus 

Mitä se mulle kuuluu,mitä mä teen.

Profiili

Kirjoitettu: 06 Huhtikuu 2015 08:14 PM   [ Ohita ]   [ # 3 ]
Super sukeltaja
RankRankRankRankRank
Viestejä  785
Liittyneet  2005-06-15

Niitten sivuilla lukee että paikka on suljettu. http://www.hangonmajatalo.fi/

Hanko Divingin reissut myy nykyään Sukelluskoulu Aalto, joka on jotenkin kytköksissä Varuste.netin kanssa: http://sukelluskouluaalto.fi/tekstit2.php?_id=402

Niiden listalta puuttuu nää viikonloput jotka on myyty kokonaan Sukelluskeskukselle tai jollekkin muulle. Sukelluskoulu Aalto käyttää myös tätä hotelli Bulevardia.

Profiili

Kirjoitettu: 07 Huhtikuu 2015 05:29 AM   [ Ohita ]   [ # 4 ]
Super sukeltaja
RankRankRankRankRank
Viestejä  2363
Liittyneet  2008-02-03

Niille jotka haluu kulkee omia hylkyjään suosittelen et seuran reissarikompura pakun takahutlariin tai ylimääränen pullo matkaan sitte adventure vetokoukkuun ja go to hanko smile Ei tartte ettii vapaita vuikonvaihteita riittää kun kattoo merisää ennusteen. Kesällä yöpyy vaikka Jussarössä siinä ympärillä on kyllä hylkyjä ja extreme dyykkareille taitaa saaresta löytyä 2 avolouhosta ?

Allekirjoitus 

Dive now die later wreck Robber

Profiili