Myyn minun Dive X Sierran isomman tieltä pois. Eli vähän ajettu, muutaman vuoden vanha eikä ikinä ole ollut vikoja.
Lisätietoja minulta puh: o4oo 652 292
No siitä hyvä mopedi! X :llä on hinta/laatusuhdekin kohdillaan . Omalla ehtinyt vasta ajelee muutaman kerran ja ollut tyytyväinen,hintakin on kilpailijoihin verrattuna kohdillaan kun uuden saa 2650e ovelle ja tehdaskunnostetun uudella akulla ja vuoden takuulla 2000e.
Myyn minun Dive X Sierran isomman tieltä pois. Eli vähän ajettu, muutaman vuoden vanha eikä ikinä ole ollut vikoja.
Lisätietoja minulta puh: o4oo 652 292
No siitä hyvä mopedi! X :llä on hinta/laatusuhdekin kohdillaan . Omalla ehtinyt vasta ajelee muutaman kerran ja ollut tyytyväinen,hintakin on kilpailijoihin verrattuna kohdillaan kun uuden saa 2650e ovelle ja tehdaskunnostetun uudella akulla ja vuoden takuulla 2000e.
Löysin mun maksaman laskun. Maksoin siitä laukkuineen, rahteineen ja käsittelykuluineen 4356,- US Dollaria eli Euroissa nykykurssilla (silloin oli suunnilleen sama kurssi) 3 046 euroa. Soitellaan huomenna, taidat olla jo nukkumassa .
Multa voi ostaa SS UV-26:n, jos Pekan mopo meni ohi suun. Maailman varmin tyohevonen Akut edelleen hyvassa kunnossa eika lopu paloaika kesken dyykin. Nopeus edelleen kohdillaan monee uuteen verrattuna ja Sukelluskaveritkaan ei voi arvostella sita tamppooniksi
Multa voi ostaa SS UV-26:n, jos Pekan mopo meni ohi suun. Maailman varmin tyohevonen Akut edelleen hyvassa kunnossa eika lopu paloaika kesken dyykin. Nopeus edelleen kohdillaan monee uuteen verrattuna ja Sukelluskaveritkaan ei voi arvostella sita tamppooniksi
Uskotaan mut aika jytky laite vain hylkyturneita varten ?
Myonnetaan on hieman iso hylyille, mutta siihen voikin tilata short bodyn tehtaalta ja sitten on passeli myos hylyille. short body uusilla akuilla on n. 600 euroo.\
Tulee tarkkaan ja laajalta koluttuja hylkyjen ympäristöjä kun reilu 3h vetoja otetaan elokuussa Orbitilla mopojen kanssa Pitänee varmaan laitana joku “tamppooni” itselleen matkaan siis.