Sovittiin Jopen kanssa että minä hoidan tämän tän kesän viimeisen viikkosukelluksen. Sovittiin että pyritään Verlaan, Vennukanniemeen sukeltamaan. Kohde on yksi parhaimpia mitä Kymenlaaksosta löytyy. P1/OWD-kohde, max 15 m, paljon kalaa, rapuja, hylky, hyrrävirtasukellus mahdollista ym.
Uskoisin että ns.autokohde palvelisi paremmin,sukeltajien määrää/luokitusta ei tarttisi pahemmin huolehtia.
Ehdottamasi Vennukka olisi kiinnostava kohde.
Uskoisin että ns.autokohde palvelisi paremmin,sukeltajien määrää/luokitusta ei tarttisi pahemmin huolehtia.
Ehdottamasi Vennukka olisi kiinnostava kohde.
Ilmotautuminen herjasi ettei saa ilmotauduttua. Jos muilla on vastaavia ongelmia yhteyttä muhun kun olette kokeilleet toista selainta esim Mozilla/Explorer
Laskinko oikein sukeltajat: Pekka, Arja, Riku, Timo M, Teme, Ilkka, Jorkka, Pasi, Kari, Timo N. Eli mun laskujen mukaan nyt 10 lähdössä. Lisääkin mahtuu
Laskinko oikein sukeltajat: Pekka, Arja, Riku, Timo M, Teme, Ilkka, Jorkka, Pasi, Kari, Timo N. Eli mun laskujen mukaan nyt 10 lähdössä. Lisääkin mahtuu
Koitetaan olla kupeksimatta niin ehditään vielä valoisan aikaan. Mun pitää vielä koukata Vesikkojen kompura-/varastokopin kautta hakemassa avain puomiin. Paikallisopasta ei nyt saatu mukaan mutta koitetaan jakaa sukellusparit siten että parissa ainakin toinen tuntisi paikkaa jo ennestään.